Κυριακή 4 Μαΐου 2014

Ταξιδιωτικό- Μέρος Γ'

Το ξενοδοχείο Hard Rock στο Κανκούν στο Μεξικό 

Αναμφίβολα, η έννοια του ονειρεμένου ταξιδιού-Dreamtrip- ενσαρκώνεται σε αυτό το ξενοδοχείο και τις ανέσεις που προσφέρει στον επισκέπτη. 'Ολα συμπεριλαμβάνονταν στην εξευτελιστική τιμή των $655 για πέντε μέρες, μαζί με μασάζ, κολύμπι με δελφίνια και εκδρομή σε χωριό των Μάγια. Ο καθένας διαλέγει τις δραστηριότητες που του αρέσουν.


Η θέα από το δωμάτιό μας μαγευτική. Μεγαλειώδης.Εξαίσια!

Το δωμάτιό μας άνετο, ευρύχωρο, πολυτελές, με εξαίρετη θέα στον ωκεανό. 

Το τζακούζι στο δωμάτιό μας.




Με αυτόν τον γλυκό διάκοσμο μάς υποδέχτηκαν στο δωμάτιό μας. 


Η πισίνα του ξενοδοχείου ασύλληπτης ομορφιάς!

Η βόλτα στην παραλία θεσπέσια!
Ήταν μέρες της νηστείας, γι' αυτό και τα χορταρικά με το ρύζι στο πιάτο μου!

Μαζί με τους αγαπημένους μου Χρήστο και Κούλα.
 Η ομορφιά στο απόγειό της!
 Η Παναγιά να τους φυλάει! 
Στο γιαπωνέζικο εστιατόριο ο σεφ ετοιμάζει το δείπνο.






Μαζί με τη φίλη μου Mindy από τη Μαλαισία. Πολύ γλυκό κορίτσι!


Ο καλός μου φίλος Juan από τη Νέα Υόρκη, με καταγωγή από το Πόρτο Ρίκο. 
Χαρισματικό παιδί! Διακρίνεται ο καλός μου Σάββας Χριστοφή και οι γονείς του.


«παρά θΐνα πολυφλοίσβοιο θαλάσσης». 
 "κύματα παφλάζοντα πολυφλοίσβοιο θαλάσσης".


"Να σ' αγναντεύω θάλασσα να μη χορταίνω!" Κώστας Βάρναλης




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου